La música a la publicitat

Tema 6

La música a la publicitat

Introducció

La publicitat és una forma de comunicació que té com a objectiu fer que l'emissor compri algun producte o servei, com per exemple unes galetes, o que actui d'una manera determinada, com la campanya electoral d'un partit, que té vol que la gent els voti.
La música és molt important en aquest camp, ja que pot afectar a la desició final.

Característiques

La música a la publicitat depèn del producte que es vengui, la música serà una o una altra. Per exemple si es ven un producte esportiu sonarà una música ràpida i motivadora, en canvi, si és una crema per relaxar els músculs, sonarà una música lenta i tranquilitzadora.

Es pot fer servir una música molt coneguda per promoure un nou proucte, o a l'inrevés: es pot fer servir la música d'un grup nou per promoure'l en un anunci d'un producte famós.

Moltes grans empreses tenen una melodia que permet identificar-los quan una persona les sent, i fins i tot hi ha anuncis que només sona una cançó creada per a ells, com en aquest cas la marca de galetes Oreo:



En conclusió: la música a la publicitat té un paper funamental per a la promoció del producte que es vol vendre, i pot acabar a afectar la nostra desició final de comprar el producte o no.


Comentarios

Entradas populares de este blog

Buhos

Dr Prats

Els Pets